El tema escollit per aquest curs 2021-2022 gira al voltant de les danses tradicionals pirinenques ordenades per estacions de l'any. UN ALMANAC DE DANSES.

Un itinerari que ens durà a conèixer activitats relacionades amb la música i els balls i danses pirinenques que es fan durant cadascuna de les quatre estacions de l'any que treballarem durant el curs: tardor, hivern i primavera/estiu.

En aquestes planes de MATERIALS hi trobareu informació diversa i un lloc on allotjarem les partitures i àudios que us podreu descarregar i desar.

Us hem preparat els temes en diferents tonalitats per a facilitar la lectura en diferents instruments.

A finals del primer i segon trimestres, tots els alumnes d'instrument fareu una sessió d'assaig col·lectiu interpretant un tema o suite de temes relacionats amb l'estació de l'any corresponent. Aquests assaigs són obligatoris i oberts al públic. Per facilitar l'assistència de tothom es faran assaigs a diferents zones del nostre àmbit territorial.